Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.

Η ΠΡΩΤΟΝ Α.Ε. μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.
Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με:

  •          Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
  •          Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
  •          Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης

Accept

Όπως τα περισσότερα sites στο διαδίκτυο, έτσι και στο mercato.gr χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να αναγνωρίζουμε τον χρήστη και να προσφέρουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες. Παραμένοντας στην ιστοσελίδα μας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης και την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων.